JavaScript is not enabled in your browser.

Anke Algera

Anke Algera

Anke Algera

Bedrijfskundige, professional organizer, trainer

Jarenlang was ik met veel plezier subsidieadviseur, maar na verloop van tijd realiseerde ik me dat ik dit werk niet wilde blijven doen tot aan mijn pensioen. Om duurzaam inzetbaar te blijven ging ik op zoek naar wat anders. Met mijn Wageningse achtergrond (studie Consumenten- en bedrijfswetenschappen) en opgedane adviesvaardigheden ben ik breed inzetbaar. Ik heb de keuze gemaakt om professional organizer te worden en me te focussen op mensen en teams die moeite hebben met het organiseren en plannen van hun werk. Mensen die meer en/of beter werk willen doen in de hun beschikbare tijd. Ik help jou of je team verder als het nodig is om duidelijker te prioriteren; het werk beter te plannen en te organiseren.

Mijn aanpak is ‘brisk”, Engels voor levendig, krachtig en energiek. Vanuit jouw vraag zoek ik samen met je naar de optimale oplossing. Ik ben ervan overtuigd dat er voor iedereen een mogelijkheid is om goed te plannen en werk handig en slim te organiseren. De wijze waarop kan per individu zeer verschillend zijn. Pas als je gevonden hebt wat voor jou werkt, werk je snel en met plezier.

Omdat de handigste manier van werken afhankelijk is van de persoon om wie het gaat en het werk dat hij/zij doet, zet ik verschillende methoden en technieken in.  Deze kunnen zowel op de persoon of het team, als op de inhoud gericht zijn.

Ik werk vanuit een adviserende, mogelijk makende houding. Ik geef niet aan hoe het moet, maar hoe het kan. Naast noordelijke nuchterheid ben ik open en toegankelijk en geniet ik van het unieke van ieder individu.

 Anke is aangesloten bij en is voorzitter geweest van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO).