JavaScript is not enabled in your browser.
Terug naar overzicht

Training Klantgericht Werken en Communiceren

827,89 excl. btw
Klantcontact heb je in diverse functies en branches en iedere klant heeft wensen. Als klantgerichte medewerker denk je mee en stem je af op de klant. Heeft de klant een klacht, dan denk je in oplossingen. Je hebt oprechte interesse en communiceert duidelijk want een tevreden klant is een terugkerende klant en de beste gratis reclame voor de organisatie!

In deze training leer je door klantgericht werken een bijdrage te leveren aan de doelstellingen van jouw organisatie. Je hebt handvatten voor het omgaan met lastige klanten en inzicht in het plezier van service en klanttevredenheid.

Aanpak
Vooraf vul je een intakeformulier in waarin jij je doelen benoemt. Deze intake gebruikt de trainer als basis voor de training.

Resultaat
- Je kan je inleven in problemen en verwachtingen van klanten
- Je weet wat klantvriendelijkheid en klantgerichtheid is
- Je hebt handvatten voor het voeren van het goede klantgesprek
- Je kan respectvol met de klant communiceren
- Je weet per situatie de juiste interventie toe te passen

Materiaal
- Handouts
Doel

Doel is klantgerichtheid en klantcommunicatie verbeteren/naar een hoger niveau tillen

Doelgroep

Doelgroep is iedereen die direct contact heeft met klanten in diverse functies en branches. Denk aan detailhandel, maar ook zorg, receptie, facilitair, etc.

Vooropleiding

Vooropleiding is niet vereist

Niveau

Zelfstudie

1 uur

Kwalificatie

Lesvorm(en)

Klassikaal

Minimum deelnemers

Geen

Maximum deelnemers

Geen

Meer informatie over dit programma is te vinden in de brochure