In deze training leer je door klantgericht werken een bijdrage te leveren aan de doelstellingen van jouw organisatie. Je hebt handvatten voor het omgaan met lastige klanten en inzicht in het plezier van service en klanttevredenheid.
Aanpak
Vooraf vul je een intakeformulier in waarin jij je doelen benoemt. Deze intake gebruikt de trainer als basis voor de training.
Resultaat
- Je kan je inleven in problemen en verwachtingen van klanten
- Je weet wat klantvriendelijkheid en klantgerichtheid is
- Je hebt handvatten voor het voeren van het goede klantgesprek
- Je kan respectvol met de klant communiceren
- Je weet per situatie de juiste interventie toe te passen
Materiaal
- Handouts
Doel
Doel is klantgerichtheid en klantcommunicatie verbeteren/naar een hoger niveau tillen
Doelgroep
Doelgroep is iedereen die direct contact heeft met klanten in diverse functies en branches. Denk aan detailhandel, maar ook zorg, receptie, facilitair, etc.
Vooropleiding
Vooropleiding is niet vereist
Niveau
Zelfstudie
1 uur
Kwalificatie
Lesvorm(en)
Klassikaal
Minimum deelnemers
Geen
Maximum deelnemers
Geen
Meer informatie over dit programma is te vinden in de brochure