Download brochure



Contact

Vragen? Bel direct naar (0)6 3019 2864 of stuur een mail

Delen

De klant is niet altijd koning!

€ 269 ex. btw

Hoe blijf je voor jezelf zorgen en ook voor jouw klant wanneer er sprake is van frustraties, boosheid en/of ongeduld? Vooral medewerkers in dienstverlenende beroepen moeten het ontgelden. Schokkend, irritant en ongelooflijk. Ben jij ook zo klaar met scheldende klanten? Wil jij beter voor jezelf zorgen?

De training zal in twee delen van elk twee uur plaatsvinden. De interval tussen beide delen is circa twee weken zodat je het geleerde alvast toe kan passen in je praktijk. 

De training gaat van start met minimaal 6 deelnemers. Download de brochure voor meer informatie of neem contact op!

Ook incompany mogelijk. Bel voor meer informatie en een maatwerkofferte! 

In deze boeiende (online) training leer je:
  • Onderscheid te maken tussen frustratie en instrumentele agressie
  • De-escalerende interventies toe te passen
  • Voor jezelf te zorgen in situaties waarin je te maken krijgt met agressie


Direct afnemen